Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 09:36:21 +0300

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/24154 aadressile 
Harju maakond, Kose vald, Kose alevik, 12 Kose-Jägala tee// Kose alajaam 
(Siderajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 36 (5) 2) Vajaduse korral kontrollib pädev 
asutus, kas seoses ehitusteatises märgitud ehitise või ehitamisega tuleb 
kooskõlastada ehitis või ehitamine pädeva asutusega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27121707>  (menetlus nr: 
452413), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister